שלט להצעת נישואין בכותל

שלטים מלווים את חיינו בכל רגע נתון ומאפשרים ליצור חוויה בלתי נשכחת. למילים יש משמעות רבה בייחוד כשמדובר על אירועים חד פעמיים.

שלט להצעת נישואין ממוקם בכל מקום ובעיקר ישנה חשיבות רבה לסוגו. ניתן לבחור באחד מתוך מספר סוגים ואף לשלב שתיים שונים במקום אחד. אותיות מרי מי ממולאות בפרחי משי בצבעי אדום או לבן, הם הבחירה המועדפת נכון לכתיבת שורות אלו, מכיוון שמייצגות את הסמל הגדול של האהבה פרחי ורדים.

חלק מהפקה בלתי נשכחת

הפקת הצעת נישואין מקורית תתבצע באופן שאתה תקבע בכותל המערבי. בשיחה ראשונית עם אחד מנציגנו תוכל לקבל תמונה מדויקת כל מה שניתן לבצע, מחירים ואפשרות לתאם את התאריך הנכון עבורך.

צוות שטח יפעיל את האירוע ויכלול מעצב אירועים מקצועי, מפעיל זיקוקים להצעת נישואין ברישיון וביטוח צד ג'. את ההפקה העשירה מומלץ לתעד ולכן מוצע כחלק מהבחירה גם צילום וידאו ותמונות סטילס על ידי צלם בעל ניסיון רב. אחרי הכל את ההשקעה הרבה צריך לשמר כמזכרת לכל החיים.

מספר אלמנטים לאווירה מושלמת

הכותל המערבי מציג אווירה קדושה ואפשרות לקבל את ברכת הדרך בכל רגע נתון. על מנת לשמר את החוויה מוצע לשלב הפקת אירוע, במרפסת ציבורית הפונה אל הקיר הקדוש. שטיח אדום מעוטר בעלי כותרת, נרות בתוך עששיות בצבע לבן, פרחי משי, מזרקות זיקוקים שיתנשאו לגובה של 2.5 מטרים וישפיעו על האווירה. בלוני הליום בצבעי אדום לבן וצורת לבבות, יוסיפו צבע תוך אפשרות להפריח אותם לשמיים ברגע השיא.

לפרטים נוספים ואפשרות לשריין תאריך מועדף: 072-3385178

 

דילוג לתוכן