הצעת נישואין בכותל המערבי

להזמנות התקשרו עכשיו: 072-3341798 // כתובתנו: רחוב התקשורת 7 אשדוד

במקום הקדוש ביותר

הכותל המערבי מאפשר לכל אחד ליהנות מאווירה יוצאת דופן. בדרך להצעה לקשר עתיד משותף בין שני בני זוג, ניתנת האפשרות לקבל ברכה להמשך זוגיות טובה ופוריה. הצעת נישואין זהו אירוע מיוחד, בו הצד הגברי מחליט את כל פרטי האירוע. בחירת המיקום חייבת להיעשות בקפידה, ואנו נרצה לעשות את המיטב בכדי שהיא תיענה בחיוב.

רגע ההצעה

מגוון חבילות ומחירים כותל מוצעים לכל דורש על מנת למצות את הרצונות של כולם. אנו בכאן לזוגות מבטיחים להקצות עבורכם את הצוות המקצועי והמסור, אשר יעמוד לרשותכם כבר מהפניה הראשונה אלינו. הצעה בכותל מכילה את כלל האלמנטים הנחוצים. היא כוללת שטיח אדום פרוש ועליו עלי כותרת, נרות רומנטיים בשני צידיו, שולחן מעוצב הכולל יין וכיבוד קל, שלט מעוצב עם שמות ותמונות דיגיטליות ושישה מזרקות זיקוקים שעולות כלפי מעלה ברגע שהיא אומרת כן.

ההצעה במשכנות שאננים

חברתנו עוסקת בכל מה שקשור להצעות נישואין ומשרתת נאמנה רבים מדי שנה. הזיכרון שלכם הוא האושר שלנו, ולכן דווקא ברגעים המיוחדים אנחנו אתכם. אתם מוזמנים לצאת למסע עם האחת שלכם, תוך קבלת הבטחה לעתיד משותף.

הליך תכנון ההצעה יהיה בהפתעה מוחלטת, ועד שהיא תגיע למקום היא לא מבחין בדבר. אם בחרתם לבצע הצעת נישואין במשכנות שאננים, תיהנו מתצפית אל כל חומות ירושלים והעיר העתיקה. ללא ספק זה יוסיף לתחושה הקדושה שאופפת את כל העיר.

התינשאי לי

כל אחת תרצה שהבחור שלה ישקיע בה הרבה. יום ההצעה הוא היום היחידי בו ניתן להפיק אירוע זוגי בהתערבות חד צדדית. אם לא בחתונה עצמה, לפחות כאן יהיה ניתן לשלוט בעניינים מבחינת הגברים, ולהצהיר הצהרות רומנטיות במיוחד. מדובר כאן בהשקעה שתיזכר לאורך כל החיים ובמתנה מושלמת שתבטיח עתיד משותף.

דילוג לתוכן