הצעת נישואין מקורית

הצעת נישואין מקורית

הגעתם לשלב הזה בחיים שבו אתם נדרשים לקבל החלטות בנוגע להרבה מאוד תחומים. הצעת נישואין מהווה פרק חדש בתחילתו של הליך מיסוד זוגיות. שלב זה מתנהל בהתאם לרצונות של כל אחד, והמגמה היא לבצעו כמה שיותר מקורי.

הצעת נישואין מקורית נועדה להפתיע ולרגש גם יחד. בזכות הפקה ייחודית שנבנית לרוב בעזרת המציע, ניתן לבצע את הרגע הגדול בדרך אותה לא תשכח לעולם. את החוויה אנו ממליצים לתעד, והיא תישמר כך לעד.

מגוון הפקות מקוריות לבחירה

כאן לזוגות מפיקה הצעות נישואין מקורית זה מספר שנים, ומעניקה ללקוח את חופש הבחירה. עם מגוון גדול של אפשרויות, צריך לכוון אותנו לדרך בה חשבתם. באוויר, בים וביבשה תוכלו לבחור לה אטרקציות מדליקות, ואף לעשות שילוב חכם ביניהם.

הכותל המערבי בירושלים כבר עבר אינספור אירועים מרגשים. מיסוד הזוגיות במקום קדוש זה מעניק לזוג הרבה יותר מעוד הפקה. אל מול הקיר הקדוש ניתן לבקש ברכה לעתיד זוגי מוצלח, שהיא לא פחות חשובה מהאירוע עצמו.

מומחים לשרת אתכם נאמנה

כאן לזוגות מעמידה צוות שלם שיסיע בהכנות לקראת הרגע הגדול. בחירה בכותל כהפקה המרכזית יהווה יתרון שכן ניתן לשלב בתוכו את כל האלמנטים הנחוצים: שלט דיגיטלי הכולל שמות ותמונה, שטיח אדום מקושט בעלי כותרת, נרות עם עששיות יפיפיות, שישה מזרקות זיקוקים שיתחלקו באופן שווה בצדי השטיח, שולחן עם כיבוד קל, ערכת הגברה באמצעות בידורית. לכל אלו ניתן להוסיף זיקוק סביבון, הפרחת בלונים, הפרחת יונים וזמר להצעת נישואין.

בחירת תאריך מועדף תעשה את העבודה לקלה יותר, אך יש צורך לשריין אותו מבעוד מועד. אז למה אנחנו מתכוונים? תאריך חשוב כגון יום הולדת, דייט ראשון, יום אהבה ועוד מספר מועדים ששמורים לכם באופן אישי. התקשרו עוד היום לבחור את המועד לקיום הרגע המרגש של חייכם.

להזמנות: 072-3385178

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דילוג לתוכן