שלט להצעת נישואין

הצעת נישואין כוללת מספר רב של אלמנטים, שיהפכו אותה לבלתי נשכחת. שלט להצעת נישואין מחליף למעשה את המילים, ועושה את העבודה עבור בן הזוג שלעתים קרובות נרגש מהמעמד. הפקת הצעת נישואין היא האירוע הראשון בהליך מיסוד הזוגיות, ועל כן נהוג להשקיע בו. מלבד השלט חשוב יהיה לשלב גם שטיח אדום לאפקט המרגש, עלי כותרת ופרחים לקישוט, שולחן ועליו שמפניה, שוקולדים, נרות ופרחים, ערכת הגברה בשביל שניתן יהיה להקדיש שיר וגולת הכותרת מזרקות זיקוקים.

איך מכינים שלט טוב?

נתחיל במתן תשובה לשאלה איך מכינים שלט טוב? ובכן, לאחר שבחרנו את המקום שבו תתרחש ההפקה, נקדיש זמן לפריט חשוב מאוד בהפקה. אם תבדקו במילון לא תמצאו הגדרה להכנה של שלט, וכל אחד כזה עשוי להיחשב כמוצלח. ניתן להדפיס על מספר סוגים של בדים, איכותיים יותר או פחות, וכן לרשום באופן עצמאי על גליל בד באמצעות ספריי צבע, טושים עבים או צבעי גואש. המטרה תקדש את האמצעים בסופו של עניין, ומי שחשוב לו להשקיע בהפקה, ייבחר במוצר שעמידותו גבוהה לאורך זמן.

מה אנחנו מציעים?

בכאן לזוגות אנו בוחרים לעבוד עם החומרים הטובים ביותר. הדפסה אותה אנו מבצעים הנה דיגיטלית על בד מסוג שמשונית, שנשמר לאורך זמן וגם משמש כאחת מהמזכרות שלכם באירוע. בתי הדפוס מהם אנו משיגים את התוצרת הנם מהמובילים בתחום ההדפסות, ולכן מומלץ לספר לנו מידע אודות העיצוב מספיק זמן מראש.

מתי מומלץ להזמין?

במידה וכבר הזמנתם הפקה, התכנון והביצוע יהיה בהתאם ללוח זמנים שלנו. במקרה זה היו בטוחים שהתזמון יהיה בהתאם להפקה שתתבצע. במידה ובחרתם להזמין את השלט לבד, יהיה עליכם האחריות לתזמן זאת מספר ימים בטרם תרצו להציע נישואין.

להזמנות ופרטים נוספים חייגו בכל שעה ל: 072-3385178 ונשמח לסייע לכם.

 

דילוג לתוכן