הצעת נישואין זיקוקים

הצעת נישואין זיקוקים

למה שלא תפתיע את האחת שלך בענק? אתם יוצאים יחד כבר תקופה והחלטת שהיא זו שתחייה אתך לעד. הפתרון הוא לקיים הפקת הצעת נישואין מקורית, שתכלול אלמנטים יוקרתיים כגון מפגן פירוטכניקה של זיקוקים וכתובת אש מקורית.

בעת בחירה לקיים הפקת הצעת נישואין מקורית, רצוי ללכת בעקבות לבכם ולהתבסס על ההיכרות עם הארוסה העתידית. הזמנת יאכטה להפלגה בת שעה או שעתיים, עלולה להיות הרסנית במידה והבחורה סובלת מבחילות בעת השהייה בים.

הפתרון? הפקה מקורית

הצעה שנערכת על הקרקע תמיד מהווה את תחילת הדרך לזוגיות מושלמת. בעת סיור קצר בטיילת שסמוכה לחוף הים, ניתן לקיים הפקה רומנטית שתכלול כתובת אש התנשאי לי, שטיח אדום, נרות, כיבוד קל, הגברה וזיקוקים בקרקע או מהאוויר. אפקט פירוטכניקה חשוב מאוד לשמור לסוף, ולמה שקרוי "רגע השיא" של הערב.

את ההפקה המקורית מומלץ להזמין בזמן שסגורים על תאריך ייעודי. הוא יכול להיות מועד משמעותי עבורכם כזוג, תאריך יום ההולדת שלה, היום בו הכרתם, יום האהבה וכל מה שנראה לכם יפה מבחינת שילוב מספרים. שריון תאריך יבטיח כי ההצעה תתבצע בדיוק ביום בו אתם מוצאים לנכון.

צוות שקשוב לבקשות שלכם

היתרון שלנו בכאן לזוגות הוא לדעת להקשיב. ההפקה אותה תרצו לארגן תכלול הרבה מאוד אלמנטים, עליהם נעבור אחד אחד בכדי לוודא שזה מה שתרצו לקבל. במידה ותרצו לבצע שינויים, להגדיל את כמות הזיקוקים בשמיים, להוסיף כיבוד או אפקטים נוספים, תוכלו לסגור זאת מול אחד מנציגנו.

הצעת נישואין הוא אירוע המתרחש פעם אחת בחיים, ומהווה את הפתיח לתכון חתונה שתפורה למידות שלכם. על מנת שתישאר לכם מזכרת, אנו ממליצים לתעד את ההפקה באמצעות צילום וידאו וסטילס. אצלנו ניתן לשכור צלם מקצועי שיעשה את העבודה, אך גם פתרון יצירתי משלכם יוכל לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. צרו קשר עמנו לקבלת מידע נוסף ושריון תאריך מועדף.

להזמנות: 072-3385178

דילוג לתוכן