מלכת היופי מור ממן הצעת נישואין 8/11/17

מלכת היופי מור ממן התארסה לבחיר ליבה, פרנק אמסלם, בכותל המערבי בירושלים. הרגע המרגש עד דמעות התרחש ביום רביעי 8/11/17 אל מול בני משפחה וחברים קרובים. הכותל המערבי מסמן הרבה מאוד עבור העם היהודי, ובחירה במקום זה לא הייתה מקרית. הצעת נישואין מקורית אותה הפקנו לזוג, תישמר כחוויה מרגשת לאורך כל חייהם.

צוות כאן לזוגות הצעות נישואין דאג לספק מענה מקצועי וליווי אישי לאורך כל הדרך. ההפקה בוצעה על פי תכנון מוקדם מול פרנק, שדאג יחד עמנו לשים את הדגש על כל פרט.

מה המתין לזוג בהגעה למקום?

שלט להצעת נישואין עם תמונה והקדשה אישית בצרפתית, בו היה רשומה השאלה המפרסמת: התנשאי לי?. שטיח אדום עליו פיזרנו עלי כותרת, נרות בתוך עששיות לבנות מעוצבות, פרחים בתוך אגרטלים, ערכת בידורית, שולחן עם כיבוד, ושישה מזרקות זיקוקים שעלו עד לגובה של 2.5 מטר ברגע השיא. שלל האלמנטים הללו היו חלק בלתי נפרד מתוך הפקת הצעת נישואין בכותל.

מומחים בהענקת שירות

הפקת הצעת נישואין אינה כוללת רק את הביצוע בשטח. כלל נותני השירות מתקבצים יחדיו לחבילה אחת, שתכנון נכון משלב היסוד יבטיח נפלאות. הזוג קיבל תיעוד מקרוב של האירוע והרגע המרגש, באמצעות צלם מקצועי, שערך את חומר הווידאו לסרטון שיישמר למזכרת.

מעוניינים להפתיע גם אתם את החצי השני שלכם? רוצים שנדאג ללוות אתכם באחד מהרגעים הקסומים של חייכם? כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר במספר: 072-3385178. 

 

דילוג לתוכן