שטיח אדום להצעת נישואין

הפקת הצעת נישואין לא תהיה שלמה ללא האלמנטים המרכיבים אותה. במטרה ליצור את האפקט הראוי, ישנו הצורך לבחור את המקום הנכון מבחינתכם לקיים בו את הרגע המרגש. שטיח אדום להצעת נישואין יבטיח לשמר כל אווירה יוקרתית, ולהפוך אותה למיוחדת. בשילוב שלט דיגיטלי עם תמונה איכותית, עלי כותרת, פרחים ונרות, עלי כותרת לקישוט, הגברה וכיבוד, ההפקה שלכם תהיה לא פחות מיוקרתית.

מה אנחנו מציעים?

שטיח מבד קטיפה איכותי ומבריק, שמשרה אווירה נעימה ובנוסף מצטלם היטב. את האורך תוכלו לבחור בעצמכם עד ל20 מטר. ניתן לשכור את השטיח ולאסוף באופן עצמאי, או לשלב אותו כחלק מההפקה כולל עיצוב מתאים. אתם אלו שתבחרו את הרעיון הנכון ביותר, שיצליח לרקום עור וגידים בזכות אבזור מתאים. בהתאם לתקציב מוגדר מראש, ניתן לספק את האלמנטים שיתחילו ברגל ימין את שלב מיסוד הזוגיות.

כמה זה יעלה והאם כדאי להסתייע באיש צוות?

עלות ההפקה תלויה רבות בהחלטה שלכם היכן להשקיע את מרב המשאבים. תקציבים נמוכים בדרך כלל יכפו על מציע הנישואין לארגן את הכל לבד, בצעד שהוכח כמסורבל, ידרוש זמן רב ואין הכרח שיחסוך סכום משמעותי. עם זאת, במידה וישנם קרובי משפחה וחברים המוכנים לתת ידם לפעילות זו, יהיה זה מבורך ויאפשר מרחב פעולה גדול יותר. הפעלת זיקוקים מתבצעת עם רישיון מפעיל בלבד, ולא ניתן לחסוך עלויות במקרה הנ"ל.

לפרטים נוספים והזמנות: 072-3385178

דילוג לתוכן